fbpx

נוודים דיגיטליים בליסבון

נוודים דיגיטליים? מחפשים יעד נוח לעבודה מרחוק? ליסבון זו העיר בשבילכם

חברת הנדל"ן הבריטית סאווילס דירגה את 15 המקומות הטובים ביותר בעולם לעבודה ארוכת טווח מרחוק. הדירוג התבסס על משתנים כמו מזג אוויר, דמי שכירות ומהירות אינטרנט.

נוודות דיגיטלית נהפכה לתופעה נפוצה מאז מגפת הקורונה, אך לא מכל מקום בעולם נוח לעבוד. לפי מחקר חדש של חברת הנדל"ן הבריטית סאווילס, העיר ליסבון היא המקום הנוח ביותר לעבודה מרחוק. השילוב בין מזג האוויר הנוח ליוקר המחיה הנמוך יחסית הופכים את בירת פורטוגל ליעד אידיאלי עבור מי שיכולים לעבוד מכל מקום בעולם.
סאווילס דירגה 15 מקומות בעולם על פי מידת המשיכה שלהם לעבודה מרחוק, והתבססה על משתנים כמו אקלים, דמי שכירות, גישה ומהירות אינטרנט.
מהירות האינטרנט הגבוהה מושכת זרים לעבוד בליסבון, והם מוכנים לשלם יותר מכפליים מרוכשים מקומיים על דירה בעיר, לפי לשכת הסטטיסטיקה של פורטוגל. ריקרדו גרסיה, מנהל נדל"ן למגורים בסאווילס בעיר, אמר כי הוא מצפה שלעיר ימשיכו להגיע עוד הרבה עובדים, אשר יחזקו את מעמדה כמוקד היי-טק. "חברות מעבירות את המשרדים שלהן לפורטוגל", אמר. "האזור נהפך ליותר ויותר בינלאומי, ואני לא רואה את ליסבון או פורטוגל מאטות בזמן הקרוב".

הנוודים הדיגיטליים נמשכים גם לאזור אלגרבה שבדרום פורטוגל, אשר הגיע למקום הרביעי בדירוג של סאווילס בזכות מזג האוויר הנוח, החופים והגישה הקלה למקומות אחרים באירופה.

"אנשים הופכים את בתי הנופש שלהם לקבועים יותר", אומר ג'יימס רובינסון, מנהל מכירות ב-QP סאווילס, הסוכנות של סאווילס באלגרבה. "לקוחות מחפשים שטחי משרדים, מה שלא היה פעם על סדר היום, ואינטרנט במהירות גבוהה, שיש לנו פה".

במקום השני אחרי ליסבון מדורגת מיאמי, הודות להטבות מס וריביות נמוכות. דובאי מדורגת במקום השלישי. במקום החמישי נמצאת ברבדוס, ואחריה ברצלונה ודוברובניק שבקרואטיה. אף עיר באסיה לא נכללה בדירוג.
(מתוך כתבה שפורסמה בעיתון דה מרקר)
לכתבה בבלומברג
לכתבה בדה מרקר

הצוות שלנו יכול לסייע לך להגיש בקשה לויזה. כדי להתגורר בפורטוגל ולהיות עובד מרחוק (Remote worker), יש להגיש בקשה לוויזת נווד דיגיטלי אשר ניתנת למשך פחות משנה ותקפה לכניסות מרובות לשטח המדינה. יש לקחת בחשבון שחובה לקבל את הויזה אם תקופת השהייה חורגת מאשרת התייר. כמו כן, קיימת אפשרות לקרובים של העובד/ת לבקש גם אשרת שהייה או שהייה זמנית, שתאפשר למשפחה להצטרף לשטח הלאומי.

לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר

ניתן להשיג אותנו במספר הטלפון הישראלי, גם בוואטסאפ:

054-8295829

כתובת המייל:
[email protected]

 

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.