fbpx

אזרחות פורטוגלית לילדים ובני/בנות זוג

במהלך השנים האחרונות, אלפי ישראלים קיבלו את ההזדמנות להוצאת דרכון פורטוגלי בעקבות החוק משנת 2015, אשר אפשר לצאצאי יהודי פורטוגל לקבל דרכון פורטוגלי שמקנה אזרחות אירופאית לכל דבר ועניין. הווה אומר: כניסה חופשית לכל מדינות האיחוד האירופי עם האפשרות לגור, לעבוד או ללמוד. לכן, כדי להשלים את התהליך, מה שנשאר לעשות למי שכבר יש דרכון, זה להוציא דרכון גם לילדים ולבני או בנות הזוג.

לאורך הזמן, עם העלייה במספר הבקשות מאזרחים זרים מרחבי העולם, נוצר עומס רב על מערכת ההגירה הפורטוגלית. פורטוגל הפכה להיות יעד מבוקש. מסיבות שונות, בין השאר בזכות עלויות המחיה הנמוכות יחסית לאירופה המערבית, איכות החיים הגבוהה, מערכת בריאות ציבורית טובה ונגישה, ומערכת חינוך איכותית. בנוסף, האקלים הנוח, הנופים המרהיבים, ותחושה כללית של בטחון ושקט, הופכים את פורטוגל למקום שמשפחות רבות ממדינות שונות בוחרות בו לגידול ילדים. כאמור, מדיניות הממשלה מ-2015 משכה אליה גם אלפי ישראלים. עם זאת, רבים בוחרים להוציא דרכון, לא בהכרח כדי לעבור לפורטוגל אלא כיוון שמדובר באזרחות אירופאית מלאה, דבר העשוי לפתוח ולהרחיב אפשרויות נוספות לעתיד.

הוצאת דרכון פורטוגלי לילדים או לבני/בנות זוג כרוכה בתהליך בירוקרטי כאשר יש להציג מסמכים המאשרים את אזרחותכם הפורטוגלית ואת הקשר המשפחתי עם הילדים או בני הזוג. המסמכים כוללים, בין השאר, תעודות לידה, תעודות נישואין, תעודות זהות ודרכונים.

תהליך הסדרת דרכון פורטוגלי הוא אפשרי ודורש הקפדה יתרה על מסמכים ותהליכים פורמליים. חשוב מאד להיות מודעים לעדכונים ולדרישות ולהכין את המסמכים הנדרשים בצורה מדוקדקת. יש לוודא שהבקשות המוגשות הן אמינות, ושזכאותם של המבקשים לדרכון פורטוגלי תואמת לקריטריונים שנקבעו בחוק. זאת על מנת להבטיח הצלחה בתהליך.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות למשרדנו. יש לנו ניסיון רב שנים בתחום ואנו עובדים עם לקוחות רבים המבקשים להוציא סוגים שונים של ויזות בפורטוגל, כולל D7, ויזת נוודים דיגיטלים, ויזה זהב ועוד.
הצוות שלנו עם המחלקה המשפטית של המשרד, ילוו אתכם צעד צעד לאורך כל התהליך.
אל תהססו ליצור איתנו קשר למידע נוסף, שאלות ו/או תיאום שיחה.

 

Get in touch, call us at 054-8295829 or contact:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.