fbpx

ליווי משקיעים בפורטוגל

אנדרטת התגליות בליסבון – לכבוד מגלי הארצות הפורטוגזים

ליווי משקיעים בפורטוגל כולל את שירותי הניהול והליווי השונים אשר מספקים את כל המעטפת הנחוצה מ א׳ ועד ת׳ לצורך רכישת הנכס בפורטוגל.
הליווי מתבצע מהמשרד הראשי שלנו במרכז ליסבון על-ידי הצוות ששומר על קשר מתמיד עם המשקיעים ועם המשרד בארץ.

ניהול רכישת נכס בפורטוגל

ייצוג המשקיעים בפני הגופים בפורטוגל, הנפקת מספר פיסקאלי, פתיחת חשבון בנק, ייעוץ השקעה, איתור נכס וניהול הרכישה, משא ומתן עם הבנק על אישור עקרוני וגובה המשכנתא, ליווי משפטי, ניהול נכסים בפורטוגל, תיאום מלא עם הלקוח בכל אחד  משלבי הרכישה.

ליווי משפטי בפורטוגל

על מנת שתוכלו לרכוש נכס ולהפוך למשקיע פעיל בפורטוגל יש צורך בליווי משפטי צמוד ומקצועי. המחלקה המשפטית של קאזה פורטוגל מתמחה בעסקאות נדל״ן בפורטוגל, דיני חברות, ויזה זהב ועוד ועומדת לרשותכם.

ייעוץ השקעות נדל"ן בפורטוגל

בפורטוגל, כמו בכל מקום אחר, אפשר למצוא נכסים שונים למטרות שונות בהתאם ליכולת הכלכלית של המשקיע, לצרכיו, לרצונו ולשאיפתו. אנו נהיה אתכם לאורך כל הדרך כדי לכם ייעוץ מקצועי ולסייע לכם לבחור את הנכס הראוי עבורכם כדי שההשקעה תהיה כדאית ומתאימה לצרכים ולצפיות שלכם.

תיווך ואיתור נכסים בפורטוגל

לקאזה פורטוגל יש רשת סוכני נדל״ן הפזורה בכל רחבי המדינה. שירות התיווך שלנו מטפל במכירת וקניית אלפי נכסים בכל פורטוגל. מתוך המאגר העשיר של שותפינו הרבים ושלנו. אנו נאתר עבורכם נכס על פי המאפיינים שתציגו לנו והמתאים למטרות שלכם.

משכנתא בפורטוגל

טיפול בכל נושא המימון ועבודה מול הבנקים השונים על מנת לקבל את המשכנתא המתאימה והטובה ביותר.

ניהול נכסים בפורטוגל

מגוון מלא של שירותי ניהול נכסים בפורטוגל המתאימים לכם כמשקיעים. אם אתם מעוניינים בשירות ניהול מלא או סיוע בתחום ספציפי, הצוות שלנו בפורטוגל יסייע לכם באופן מקצועי ויעיל.

לפרטים נוספים על השירותים הנלווים לליווי משקיעים בפורטוגל צרו קשר עם הצוות.

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.