fbpx

עורך דין בפורטוגל

כאשר רוכשים נכס בחו״ל ליווי משפטי הוא הכרחי ביותר. ליווי משפטי טוב זה מה שיכול להבדיל בין הצלחת העסקה לכישלון העסקה.אם כן, על מנת שתוכלו לרכוש נכס ולהפוך למשקיע פעיל בפורטוגל יש צורך בליווי משפטי צמוד ומקצועי של עורך דין מקומי פורטוגלי בעל התמחות בנדל״ן או לכל הפחות נסיון בעסקאות נדל״ן.

בעסקות נדל״ן בפורטוגל, תפקידו של עורך דין הוא קריטי בניווט המורכבות החוקית והבטחת תהליך חלק וללא בעיות. עורכי דין מספקים מומחיות חשובה ביותר בניסוח ובדיקת חוזים, עריכת בדיקת נאותות וטיפול בכל סוגיות משפטיות שעלולות להתעורר.הם עוזרים להגן על האינטרסים שלכם מול כל הצדדים המעורבים (מוכרים, בנקים, נטוריון, ברוקר) ומבטיחים כי העסקה עומדת בחוקים ובתקנות הפורטוגזיות. בנוסף, עורכי דין ממלאים תפקיד מרכזי במשא ומתן על תנאים ובפתרון בעיות, ובכך מקלים על תקשורת אפקטיבית וטיפוח אמון בין קונים למוכרים. הבנתם המקיפה של המסגרת החוקית ויכולתם לחזות ולהפחית סיכונים פוטנציאליים חיוניים להשלמתם המוצלחת של עסקאות נדל״ן בפורטוגל ובכלל.

המחלקה המשפטית של קאזה פורטוגל מתמחה בעסקאות נדל״ן בפורטוגל ותספק לכם מעטפת משפטית כוללת בכל הנוגע להשלמת עסקת הנדל”ן ולכל אורך שלבי העסקה.

בראש המחלקה עומד עו״ד ריקרדו ויולה, בעל נסיון רב בליווי משקיעים זרים בפורטוגל.
התפקידים העיקריים של המחלקה המשפטית בתהליך רכישת הנכס:

  • בדיקת נאותות משפטית.
  • תמיכה במשא ומתן מול בעל הנכס.
  • יצוג המשקיע בכל אחד מהשלבים החשובים של הרכישה בעיקר ניסוח טיוטת החוזה המקדים (חוזה להבטחת רכישה ומכירה) וניסוח טיוטת שטר המכר עם הנטוריון.
  • עו״ד המשמש מייפה הכוח של המשקיע למקרה שהמשקיע לא נוכח בפורטוגל.
  • ייעוץ, ליווי והכוונה לאורך התהליך בנושאים השונים שעולים.

המחלקה המשפטית אחראית גם כן על נושאים נוספים כמו: פתיחת חברה בפורטוגל, טיפול בתהליך גולדן ויזה (ויזה זהב), עריכת הסכמים מול בעלי מקצוע כמו אדריכלים וחברות בנייה, טיפול בסוגיות משפטיות מול דיירים, טיפול בנושאים של ויזות ורילוקיישן ועוד.

לקריאה נוספת על ליווי משפטי בפורטוגל.

הכירו את העו״ד ריקרדו ויולה, עו״ד בעל התמחות בחברות ונדל״ן בפורטוגל, ראש המחלקה המשפטית שלנו בקאזה פורטוגל:

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.