fbpx

נוסד 2012

אודות קאזה פורטוגל

המשרד הראשון בליסבון

המשרד הישראלי הראשון בליסבון – מאז 2012.

מבין שירותינו: ליווי משקיעים, ניהול השקעות נדל”ן, תיווך ושיווק, ניהול רכישות, ניהול נכסים, ניהול פרויקטים, סיוע ברילוקיישן, סיורי משקיעים, ועוד..

צוות המשרד 2023 //. צילום: מיה גורביץ׳

הסיפור שלנו

אודות קאזה פורטוגל

סיפור האהבה שלנו עם פורטוגל מתחיל ב 2011 כשיהונתן גורביץ׳ (מנכ״ל קאזה פורטוגל) ובת זוגו עברו לגור בליסבון.
ליסבון אז היתה מאד שונה, עיר ישנונית בקצה של אירופה, עיר שידעה ימים טובים יותר.
בעיר היו  רק מעט תיירים ובעיקרם אירופאים שעבורם ליסבון היתה מין סוד שמור. בליסבון היו המון בניינים נטושים, בתי עסק סגורים, חסרי בית ברחובות ובכלל הרגשה כללית פסימית ותחושה כאילו שהזמן עמד מלכת.
ועם זאת, לליסבון היה את הקסם שלה, היופי, הרוגע וזו היתה אהבה ממבט ראשון.

עם המשבר הכלכלי ב 2013 ליסבון החלה להשתנות. משהו התחיל לזוז, תחילה לאט מאד אבל עם הזמן זה נהיה ברור יותר ויותר, ליסבון מתעוררת. פתאום הגיעו יותר תיירים, מהגרים וסטודנטים זרים. השקעות זרות החלו לזרום פנימה. סצינת הייטק מבטיחה החלה לצמוח. רוח יזמית החלה מנשבת. בתי עסק הוקמו. נפתחו מסעדות, מלונות, מועדונים, בתי קפה, ברים והזדמנויות רבות ומגוונות בשוק הנדל”ן המקומי.

נסיון העבר בנגרות ובבנייה קלה הביא אותנו למעורבות במספר פרויקטים בליסבון וסביבותיה ומשם המשכנו ליזמות וניהול השקעות נדל"ן בפורטוגל. עם הזמן העסק גדל ובשנים אחרונות העסק הפך לעסק משפחתי כשבני משפחה נוספים עברו לגור בליסבון והצטרפו לניהול העסק.
קאזה פורטוגל – היא חלק מקבוצת YGI אשר מחזיקה נדל״ן בפורטוגל, עוסקת ביזמות נדל״ן באזור המטרופולין של ליסבון ופועלת בסגמנטים שונים בתחום הנדל״ן.
הקבוצה מחזיקה גם בחברת MAVEN אשר מעניקה שירותי ניהול נכסים בפורטוגל וניהול פרויקטים למשקיעים זרים. ל MAVEN לקוחות ממדינות שונות בעולם ובעיקר מישראל ומברזיל.
הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע בתחומים שונים כולל עריכת דין, ניהול פרויקטים, אדריכלות, תיווך נדל״ן ועוד, ביניהם ישראלים ומקומיים. בין השאר אנו מעורבים בפעילות עם לשכת המסחר ישראל-פורטוגל במטרה לקדם את שיתוף הפעולה העסקי בין שתי המדינות האהובות עלינו.
באמצעות המחלקה המשפטית שלנו אנו מציעים שירותים משפטיים שונים בכל הקשור בנדל״ן, ייצוג ועבודה מול הרשויות המקומיות בפורטוגל, שירותי רילוקיישן בפורטוגל ועוד. כמו כן, ביחד עם שותפים מקומיים הקבוצה מחזיקה גם בחברת בנייה ושיפוצים המאפשרת לתת מענה מקיף ללקוחותינו.

היום, אחרי 2 ילדים ועם עסק משגשג אנחנו נהנים לחיות ולעבוד כאן. מרגש לראות עיר גדלה ומתפתחת ואנחנו שמחים להיות חלק מהשינוי שעוברת העיר. היום ליסבון היא בירה אירופאית חשובה ותוססת. ליסבון היא הקטר המוביל את הפיתוח המרשים של פורטוגל. ההצלחה של ליסבון מקרינה אופטימיות על תושביה ומשפיעה על כל אזור המטרופולין שלה.
מוזמנים להכיר את העיר וההזדמנויות שהיא מציעה יחד איתנו.

הכירו את הצוות

כל אחד מאיתנו מחויב לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעזור לכם למצוא את הנכס המושלם עבורכם. עם שנים רבות של ניסיון, אנחנו מבטיחים לספק לכם את המומחיות והמקצועיות שלנו בכל שלב בתהליך הרכישה או הניהול של הנכסים שלכם. אנחנו גאים בצוות שלנו ומזמינים אתכם להכיר אותנו אישית.
יהונתן גורביץ'

יהונתן גורביץ'

מייסד ומנכ״ל
החל דרכו בעולם הנדל״ן כחלק מצוות ביצוע שם רכש נסיון בכל שלבי הבנייה החל מיסודות ושלד ועד לגימורים. ניסיון נרחב של פעילות יזמית בפורטוגל בסגמנטים שונים של השוק, ניהול פרויקטים של בנייה חדשה ובנייה לשימור, ניהול נכסים, תיווך ועוד. הקים את חברת YGI Investments יחד עם אחיו, גדעון גורביץ׳. הקים את קאזה פורטוגל ואת חברת Maven.
ריקרדו ויולה

ריקרדו ויולה

ראש המחלקה משפטית
אחראי על הליווי המשפטי: בדיקות נאותות, ניסוח הסכמים, תמיכה במשא ומתן ועוד.
עורך דין בעל ניסיון של מעל 17 שנים. החל את דרכו כעורך דין בתחום הפיננסי ודיני מס. המשיך את הקריירה שלו בתחומי דיני התאגידים והעבודה, שם שיתף פעולה עם מספר חברות ציבוריות ופרטיות. היה שותף לכתיבה ואחד מעורכי הדין האחראים על עדכון ותיקון ה CAE - קודי פעילות של חברות, יחד עם AMA (הסוכנות למודרניזציה מנהלית).
עורך דין אחראי על תחומי דיני חברות, compliance ודיני מקרקעין.
הנריק סוזה

הנריק סוזה

מנהל משרד
מרכז את צוות המשרד ואת כל הטיפול בלקוחות מול הרשויות, הבנקים ותהליך המימון.
בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת גראן. התמחה בביטוח הלאומי של ברזיל (INSS) במשך שנתיים. הצטרף למחלקה המסחרית של HENRY EQUIP והשתתף בתהליך הסמכת ISO 9001 בחברה.
עם יותר מ-10 שנות ניסיון בניהול, השתתף בפרויקטים לשיפור תהליכים פנימיים של חברות. ניסיון נרחב בהנהלת חשבונות, ניהול נכסים וניהול דירות איירבנב.
שרה כהן

שרה כהן

מנהלת פרויקטים
אדריכלית בוגרת הפקולטה לארכיטקטורה של אוניברסיטת ליסבון ועם יותר מ-20 שנות ניסיון בפיתוח וניהול פרויקטים.
מאז תחילת דרכה עבדה על פרויקטים אדריכליים שונים ומגוונים, בניינים לשיקום ועיצוב פנים.
עבדה ב-SRU Ocidental (Sociedade de Reabilitação Urbana) בשכונות אג'ודה ובלם, בליסבון.
חבר באיגוד האדריכלים SRS Lisboa - פורטוגל מאז 2006.
רפאל אפונסו

רפאל אפונסו

תיווך וניהול נכסים
אחראי על איתור נכסים, מכירת נכסים והוצאת דירות לשכירות.
עם שנים של ניסיון מקצועי בתחום המסחרי, ועם תואר ראשון בביולוגיה, עבד 3 שנים עבור גרינפיס ברזיל בגיוס תרומות והון עבור ה-NGO הגדול בעולם להגנת הסביבה. נסע בכל רחבי ברזיל כחלק מהקמפיין של גרינפיס לשינוי אמיתי בעולם. כשהגיע לפורטוגל הצטרף לצוות ועובד כיום כמנהל נכסים ומתווך.
תליטה אראוג׳ו

תליטה אראוג׳ו

אדמיניסטרציה
מטפלת בהוצאות של מספרים פיסקלים (ניף), פתיחת חשבון בנק, תרגומים, דוחות חודשיים ללקוחות ועוד.
בוגרת לימודי מנהל עסקים, התחילה את דרכי המקצועית בחברת Invel, ונשארה בה 16 שנים. השתלמה בתחומים שונים: הנהלת חשבונות, תכנון פיננסי ובקרה, ובהמשך בתחומים נוספים כמו רכש, חיוב, סחר חוץ ולבסוף בתחום הפיננסי במשך 14 שנים.
בשנת 2019 היא קיבלה הזמנה להצטרך לסניף החברה בארה``ב, תוך הדרכה בתחום הניהול והפיננסי לצוות המקומי. עבדה ב-4EN Saude, ביישום ותפעול המערכת הניהולית והפיננסית.
איתמר גורביץ׳

איתמר גורביץ׳

ניהול לקוחות
ניהול וליווי לקוחות: איתמר פוגש את המשקיעים החדשים מישראל המבקשים לרכוש נכס כהשקעה או לשימושם האישי, מדריך אותם בשבילי תהליך רכישת נכס בפורטוגל, ומסייע להם בשלבים הראשונים.
למעלה מארבעים שנה עסק איתמר גורביץ, ביזמות, ניהול, תכנון,
עיצוב, הפקה, שיווק וארגון קשת רחבה ומגוונת של פרויקטים בעולם התרבות.
ב 2021 הצטרף למשרד ומאז הוא שותף לקידומה והתפתחותה של החברה.
לאונילדה בריטו

לאונילדה בריטו

ניהול ניקיון ותחזוקה
חלק מצוות ניהול נכסים ותפעול דירות איירבנב.
עם יותר מ-20 שנה בתחום ניהול ניקיון ותחזוקה של בתים פרטיים ויחידות תירותיות.
בעלת מכבסה המספקת שירותים לחברות בתחום התיירות והאירוח.
אינס ויולה

אינס ויולה

עורכת דין
עורכת דין במחלקה משפטית.
גדעון גורביץ׳

גדעון גורביץ׳

פיתוח עסקי
מייסד YGI Investments. מייסד ומנכ״ל פאלטאס: PALETAS, קרטיב טבעי בעבודת יד המיוצר בתל אביב.
מריאנה אלמיידה

מריאנה אלמיידה

פיתוח עסקי
אחראית על רילוקיישן. בוגרת לימודי Social Communication and Marketing.
אנה לואיזה מורה מוטה

אנה לואיזה מורה מוטה

פיתוח עסקי
מזכירה משפטית. עם ניסיון של 5 שנים בתחום האדמיניסטרטיבי והפיננסי.

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.