fbpx

נדל"ן בפורטו וליסבון

הביקוש ממשיך לעלות עם השקעות נדל״ן בפורטו, ליסבון והסביבה.


ליסבון והאזורים הסובבים אותה הם יעדים מועדפים על המעוניינים
ברכישת נדל"ן בפורטוגל. ליסבון, בירת המדינה והעיר הגדולה ביותר, מהווה את המרכז הכלכלי והתרבותי של פורטוגל וממשיכה להוות מוקד משיכה למיליוני תיירים כל שנה. בסקר שנערך בשנת 2023 דורגה ליסבון כיעד השני הזול ביותר באירופה לבילוי חופשה בת שני לילות.
כמו כן, העיר פופולארית מאד עבור נוודים דיגיטליים שאינם אזרחי המדינה, המגיעים מחוץ לפורטוגל כדי לחיות ולעבוד בה. פורטוגל מאפשרת הוצאת ויזת נוודים דיגיטליים, כאשר יוקר המחיה הנוח, מתחמי עבודה משותפים ונגישים, וסגנון החיים המקומי הופכים את ליסבון לאטרקטיבית עבורם
.

ליסבון היא המקום היקר ביותר בפורטוגל לרכישת דירות גדולות, עם מחירים הנעים בין כ-7,400 יורו לכ-12,500 יורו למ"ר. מרבית הרוכשים הזרים מגיעים מאמריקה הצפונית, ברזיל, בריטניה, גרמניה וצרפת. כל אלה גורמים לעליית מחירי השכירות בעיר, במיוחד לטווח קצר.

פורטו, בירת צפון פורטוגל והשנייה בגודלה במדינה, ממוקמת על שפך נהר דּוּרוֹ ( (Douroוחוף האוקיינוס האטלנטי. בעיר מתמזגים מסורת והיסטוריה עם התחדשות ומודרניזם.  היא מושכת יותר ויותר תיירים המגיעים לבקר, לראות את האטרקציות, לטעום מהאוכל והיין המקומיים, לשוט על הנהר ולצאת לטיולים באזור. בעיר יש סטודנטים, נוודים דיגיטלים, אנשי עסקים, ובעקבותם גם המשקיעים נמשכים לפורטו. היא ממשיכה להתייצב גבוה בין אזורים מבוקשים להשקעה בפורטוגל ובמערב אירופה.

באזור פורטו ניתן לרכוש דירת סטודיו במחירים הנעים בין 160,000 ל-230,000 יורו. תלוי כמובן במצב הנכס ובמיקום בעיר. לרוב כשמדובר במחירים נמוכים יותר אילו נכסים הדורשים שיפוץ. הדירות היקרות יותר נמצאות ברובע ההיסטורי רִיבֵּיירָה ,(Ribeira) שם המחירים יכולים להגיע  לאזור 1.5 מיליון יורו, ובתים פרטיים ל-2 מיליון יורו. בפרבר היוקרתי של פורטו, נבוֹגִ'ילדָה (Nevogilde), ישנן דירות ווילות במחירים המגיעים גם ל-3 מיליון יורו.

מה קורה במטרופולינים?

בערים אֶשׁטוֹרִיל (Estoril) וקָשׁקָאישׁ ,(Cascais) הנחשבות ליקרות ונמצאות מערבית לליסבון, מחירי בתים גדולים ומפוארים או ווילות חדשות יכולים להגיע ל-16 מיליון יורו. ישנן גם נכסים באשטוריל וקשקאיש הניתנים להשכרה.

בחצי האי טרוֹיָה (Troia), דרומית לעיר סֶטוּבָּל (Setúbal) וקרוב לחופים, מתפתחים עוד ועוד  פרויקטים עם דגש על יוקרה. המחירים באזור גבוהים, כאשר המחיר הממוצע מגיע לכ-4,900 יורו למ"ר ומחירי וילות יכולות להיות בסביבות 5.8-6 מיליון יורו. אחד מהחופים הנפלאים נמצא בעיירה קוֹמפּוֹרטה (Comporta) הידועה כמן "מקום מסתור" לעשירים ומפורסמים.

לאורך קו החוף קוֹסטָה דֶה פּרַאטָה,(Costa de Prata)  יעד תיירותי הנמצא במחצית הדרך בין ליסבון ופורטו, ניתן למצוא מחירים נוחים למי שמעוניין במגורים על חוף הים. עם מחירים החל מ- 1,500 יורו למ"ר, בערים הקרובות לחוף ישנם נכסים המתומחרים בטווח רחב בין 200,000 ל–800,000 יורו.
אפשרויות צנועות יותר נמצאות גם בפנים הארץ, מזרחית לעיר האוניברסיטאית קוֹימבּרָה 
(Coimbra) בעיירות שבהן מחירי הבתים נעים בין 400 ל-600 יורו למ"ר.

השקעות נדל"ן בפורטוגל, במיוחד באזורים המבוקשים סביב ליסבון ופורטו, יכולות להניב תשואות גבוהות, זאת בין השאר לאור הביקוש הגובר של תיירים ונוודים דיגיטליים. משקיעים הבוחנים רכישת נכס בפורטוגל יכולים למצוא מגוון רחב של אפשרויות המתאימות לתקציביהם ולמטרותיהם האישיות. 

מחפשים דירה להשקעה או למגורים בפורטו? צרו קשר ונאתר עבורכם את הנכס המתאים

לקבלת מידע ו/או תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.