fbpx

סיורי היכרות בליסבון ופורטו עם חברת פורטוגו

בשנים האחרונות הפכה פורטוגל ליעד נחשק בתחום הנדל"ן. אחד הגורמים אשר השפיעו בצורה משמעותית על הצמיחה בתחום זה הוא העלייה המתמדת במספר התיירים המגיעים למדינה בכל שנה.

תיירים מכל העולם פוקדים את הערים הגדולות והידועות: ליסבון הבירה ופורטו שנחשבת לבירת הצפון. בהתאם, שתי הערים הללו הפכו למוקדי השקעה נחשקים, ולא בכדי. ליסבון ופורטו הן ערים אירופאיות קלאסיות אך עם טוויסט; שתיהן מציעות שילוב מדהים של ישן וחדש, אותנטיות לצד מודרניות. מצד אחד – ערים אירופאיות בעלת היסטוריה ארוכה ותרבות מרשימה, ומצד שני התחדשות, אומנות רחוב בכל פינה וחיי לילה תוססים.

שתי הערים הללו מורכבות משכונות בעלות אופי משתנה ובעודכם מגיעים לביקור אחר חיפוש נכס להשקעה – נמליץ להצטרף לסיורים של "פורטוגו", סיורי היכרות בערים עם מדריכים מקומיים דוברי עברית. כך תוכלו גם ללמוד על ההיסטוריה הכללית של פורטוגל והעיר בה בחרתם להשקיע, וכן תזכו להגיע אל האזורים המרכזיים והמבוקשים ביותר.

בליסבון תוכלו להצטרף לסיור של "ליסבון הקלאסית" – סיור רגלי בן כשלוש שעות המכסה את ארבעת אזורי המרכז של העיר;

Chiado – נחשב לאחד האזורים הבוהמיים של ליסבון. זהו האזור המודרני בו תוכלו למצוא בניינים צבעוניים עם מרפסות פורטוגזיות טיפוסיות לצד מוזיאונים ואתרי תרבות מיוחדים.

Bairro Alto – אזור חיי הלילה הצבעוני והתוסס, המושך בעיקר צעירים. באזור זה ממוקמות מסעדות רבות וכן ברים קטנים (ולרוב רועשים).

Baixa – האזור המרכזי שנחשב ללבה של העיר. אזור זה עשיר בכיכרות אירופאיות מרשימות דוגמת כיכר Rossio המפורסמת, מסעדות מצוינות והשדרה המרשימה של ליסבון – Avenida da Liberdade. אזור זה ידוע בעיקר בשל היותו מישורי, דבר אשר אינו נפוץ במרכז הבירה ליסבון. אזור זה מחבר בין השכונות המרכזיות ולבסוף כל הדרכים מובילות אליו.

Alfama – השכונה העתיקה והקסומה של ליסבון, שמורכבת מסמטאות קטנות ומיוחדות, כביסה צבעונית שתלויה מהחלונות ומוזיקה שנשפכת מכל פינה. בשנים האחרונות השכונה עוברת מהפך ומעין מתיחת פנים, שהופכים אותה לאחת השכונות המבוקשות בעיר. עם זאת, על אף הקסם של השכונה – ראוי לציין שהמטרו העירוני אינו מגיע לשכונת אלפמה ובכך חסרונה.

בדומה, בפורטו תוכלו להצטרף לסיור של "פורטו הקלאסית" – סיור רגלי בן כשלוש שעות המכסה את אזורי החובה של העיר;

Baixa – בדומה לליסבון, מדובר בלב הפועם של העיר, אשר במרכזו נמצאת השדרה הראשית והמסוגננת של העיר – Aliados, אם כי בפורטו אין מדובר באזור מישורי.

Santa Catarina – המדרחוב המפורסם של פורטו, אשר מציע בניינים פורטוגזיים אותנטיים, חנויות ובתי קפה.

Ribeira – האזור העתיק של העיר, הממוקם ממש על גדות נהר הדורו ומציע טיילת מקסימה. בדומה לשכונת אלפמה בליסבון, זהו אזור שנהנה מתשומת לב רבה של משקיעים בשנים האחרונות.

במסגרת הסיורים המדריכים מספקים מידע חיוני רב אודות נקודות עניין מרכזיות בערים וכן אודות אזורי מגורים ותיירות מועדפים. הסיורים מספקים תחושת מיקום משמעותית והבנה של מבנה הערים אשר יכולה לסייע בקבלת ההחלטה הגורלית של אזור ההשקעה.

לפרטים נוספים אודות הסיורים, ומידע שימושי נוסף בו תוכלו להיעזר לקראת ביקורכם בפורטוגל, אתם מוזמנים לבקר באתר של חברת "פורטוגו":

www.portugo.co.il

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.