fbpx

מהם האזורים המבוקשים לרכישת בתים בפורטוגל?

בהסתכלות על שוק השקעות נדל"ן בפורטוגל כיום, ניתן להבחין במחסור בנכסים זמינים בשוק הדיור. כדי לענות על הביקוש הגדל ובמחירים נוחים נמשכת מגמת הביקוש באזור המטרופולין של ליסבון. ההתפתחויות האחרונות בשוק המקומי למעשה הביאו לעלייה בביקוש לדיור באזורי הפריפריה של הערים הגדולות ובמיוחד בליסבון, זאת בשל מחירים נגישים יותר, אפשרויות דיור מעניינות והיצע גבוה של נכסים למכירה.
ליסבון הבירה היא העיר הגדולה ביותר בפורטוגל ומהווה את המרכז השלטוני, הכלכלי והתרבותי של המדינה. המטרופולין כולל את ליסבון רבתי וערי הלוויין. מספר התושבים בליסבון הוא למעלה מ-500,000 ובמטרופולין קרוב ל 3 מיליון.

ערים כמו בריירו ואלמדה הנמצאות בגדה הדרומית של המטרופולין, ממשיכות להוכיח את עצמן כאטרקטיביות להשקעה. עם זאת, כדאי לשים לב למספר אזורים וערים נוספות בבואנו לבחון נדל"ן למכירה בפורטוגל. בין הערים המבוקשות לרכישת נדל"ן שגובלות בליסבון או סמוכות אליה נמצאות: אוֹדיבֶלאשׁ  ,(Odivelas) אוֹאַייראָשׁ (Oeiras)אָמָדוֹרה (Amadora), סֵטוּבָּל (Setúbal), וילה פרָנקַה דֶה שירָה ((Vila Franca de Xira וסָנטַארֶם (Santarém)

מבחינת אזורים מבוקשים להשקעה בפורטוגל, אזור המטרופולין של ליסבון מושך משקיעים בשל התשואות הגבוהות, המחירים הנוחים והקרבה לעיר הבירה על כל מה שיש לה להציע.

 

 

סטובָּל

סנטארם (Santarém)

אודיבלאשׁ (Odivelas)

וילה פרנקה דה שירה

 

 

לקבלת מידע ו/או תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.