fbpx

תהליך רכישת נכס בפורטוגל

בין אם מדובר בדירה בערים ליסבון או פורטו, חווה באלנטז׳ו (Alentejo) או וילה באלגארבה (Algarve), אנו ממליצים לעשות את התהליך של רכישת נדל״ן בפורטוגל רק עם גוף מקצועי פורטוגלי שיש לו ידע וניסיון בתחום.

תהליך רכישת הנכס מתחיל בישראל וממשיך בפורטוגל:
הכנת מסמכים על פי הנוהלים בפורטוגל כולל תרגום לפורטוגזית ושליחתם לפורטוגל. חתימה על ייפוי כוח בפני נוטריון בישראל, אימות ואישור המסמכים, חותמת אפוסטיל במשרד החוץ וכל הנדרש.
הנפקת מספר פיסקאלי = NIF  ופתיחת חשבון בנק על שם המשקיע.
בשלב זה במידה והמשקיע מעוניין במימון בנקאי, נקבל מהבנק אישור ראשוני למשכנתא. לאחר מכן נתחיל באיתור הנכס על פי ההגדרות שסוכמו ביחד עם המשקיע.
כשהנכס המתאים אותר, לאחר משא ומתן והסכמה על המחיר ועיקרי תנאי העיסקה, ייחתם הסכם שריון ובלעדיות עם בעל הנכס אשר נותן בלעדיות למשקיע לתקופת זמן של, בדרך כלל, בין שבוע לשלושה שבועות.
בתקופת הבלעדיות תתבצע בדיקת נאותות ע״י עורך הדין שלנו ותכתב טיוטת ההסכם המקדים – חוזה מכירה ורכישה.
עם חתימת חוזה מכירה ורכישה תשולם מקדמה לבעל הנכס, בדרך כלל, של 10% עד 20%. בשלב זה תירשם הערת הזהרה בטאבו. לאחר החתימה יש לנו כ- 60 עד 90 יום על מנת לקבל מהבנק אישור על המשכנתא. לאחר קבלת אישור המשכנתא ניתן לקבוע מועד לחתימת שטר המכירה והעברת הבעלות על הנכס. החתימה מתבצעת אצל נוטריון ויהיה נוכח בה נציג הבנק.
יש לציין שניתן לבצע את החתימה על שטר המכירה גם ללא נוכחות המשקיע. לשם כך יש לחתום בארץ על ייפוי כוח נוסף אשר מאושר ע״י הבנק והנטוריון המקומי.

לאחר סיום תהליך הרכישה, יירשם הנכס בפורטוגל על שם המשקיע,
ובהמשך, למעוניינים, תחילת ניהול הנכס ע״י צוות קאזה פורטוגל.

תרשים תהליך רכישת נכס בפורטוגל

חזרה למעלה

Related Posts

לקבלת מידע ואו תיאום פגישה, חייגו אלינו 054-8295829 או השאירו פרטים:

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.